سنگر ولایت اردستان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:40 :: نويسنده : مصطفی

آمریکایی‌‌ها برای «بازسازی فتنه‌‌ی 88 در ایران»، تصمیم گرفته‏‌اند سازمان اپوزسیون خارج از کشور را نو‌آرایی و اصلاح کنند، یعنی مجموعه‌‌ی جریاناتی را که تحت عنوان اپوزسیون در خارج فعالیت می‌‌کنند، از وضعیت 30 سال گذشته خارج کنند تا در مبارزه علیه جمهوری اسلامی کار‌آمدتر شوند.

ادامه مطلب

جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : مصطفی

روزی حضرت رسول اکرم (ع) از شیطان پرسید: ای ملعون ! چرا مانع از صدقه دادن می شوی ؟ عرض کرد : ای رسول خدا اگر اره ای بر سرم گذارند و مانند درخت اره ام کنند ُ برایم راحتر است از تحمل صدقه دادن اشخاص. حضرت فرمود: چرا از صدقه دادن مردم ناراحتی ؟ شیطان گفت : در صدقه پنج خصلت است:
۱. مال را زیاد می کند.
۲. مریضان را شفا می دهد.
۳. بلاها را دفع می کند.
۴. صدقه دهندگان به سرعت از پل صراط عبور می کنند.
۵. بدون حساب وارد بهشت میشوند و عذابی برایشان نیست.
رسول اکرم ( ع) پس از استماع این سخنان از شیطان به او فرمود : خدا عذابت را زیاد گرداند.

پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:27 :: نويسنده : مصطفی

سرهنگ پاسدار 'محمد صفری' بعد از 30سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل آمد و سرهنگ دوم پاسدار 'باقر فرهنگ' به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نایین معرفی شدند


سرهنگ پاسدار باقر فرهنگ پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی-اجتماعی و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان را بر عهده داشتند

جناب سرهنگ فرهنگ انتخاب شایسته شما را به عنوان فرمانده ناحیه نایین تبریک میگوییم و امیدواریم همیشه موفق و موید باشید

سردار مجتبی فدا روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین اظهارداشت: تشكیل بسیج ده ها میلیونی براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و سند چشم انداز بسیج در قالب جذب، سازماندهی، آموزش و بكارگیری نیروها در دستور كار این نهاد در سالجاری قراردارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بیش از 100 هزار نفر سال گذشته و ایام نوروز سالجاری در قالب كاروان راهیان نور به مناطق دفاع مقدس اعزام شدند.

وی همچنین به نامگذاری سال 91 به عنوان 'تولید ملی، حمایت از سرمایه و كار ایرانی' از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و اظهارداشت: فعالیت در راستای تحقق این شعار از دیگر برنامه های بسیج این استان است.

سردار فدا: بسیج ظرفیت و توانمندی كمك به سایر دستگاه های دولتی و مسئولان برای توسعه و ایجاد اشتغال را دارد.

وی تصریح كرد: بهره گیری از پتانسیل های موجود مانند بسیج های تخصصی مهندسین، پزشكان و دیگر واحدها برای این موضوع بسیار مهم است.

وی افزود: مقابله با جنگ نرم و هجوم همه جانبه دشمن در فضای مجازی، تقویت و ایجاد ارتباط شبكه شباب و اطلاع رسانی بین همه پایگاه و افزایش توانمندی بسیجیان برای حضور در فضای مجازی از دیگر اهداف بسیج این استان در سال جاری است.

سردار فدا تصریح كرد: كیفی سازی و توانمندسازی مدیران بسیج، اثر بخش كردن برنامه ها، تقویت اردوهای هجرت و جهادی، كمك به محرومیت زدایی، ارتقای كیفی و كمی اردوهای راهیان نور از دیگر برنامه های بسیج در سال جاری است.

وی با بیان اینكه توانمندسازی بسیجیان نقش ویژه ای در عمران و آبادانی كشور دارد، افزود: ساخت، اتمام و تكمیل 313 پایگاه بسیج مقاومت درسطح استان اصفهان و توسعه ورزش و همگانی كردن آن در سراسر استان با احداث سوله های صالحین از جمله پروژه های عمرانی بسیج در سال جاری است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به طرح احداث سوله های صالحین و سالن چندمنظوره در كنار هر حوزه بسیج اشاره كرد و گفت: در صورت واگذاری زمین مناسب توسط مسئولان هر شهرستان، ساخت این سالن های چند منظوره در دستور كار قرار خواهد گرفت.

پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 30592
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

پیج رنک